sista natten

Klockan är 21.40, och jag är mer än redo att sova nu. Måste dock berätta om en sak mamman sa till mig idag. Hon hade frågat barnen om dem hade några idéer för min födelsedag, och flickan hade då svarat stenallvarligt, att hon ville att dem skulle kasta vattenballonger på mig när jag kom ner för trappen.. Jag sa Tack, jag skulle gärna bli attackerad, ifall det var sommar.. Men inte nu..

Flickan försa sig lite också och gav små hintar om vad som kommer hända imorgon, dock sa hon inte allt för mycket, så jag är nyfiken vad dem verkligen har hittat på. Sen imorrn på kvällen kommer det hit åtminstone 6 andra Au Pairer som jag bjudit över, och vi ska äta tårta innan jag och mamman åker och festar vidare.. Nej nu måste jag gå, är alldeles för trött..

Kommentarer
Postat av: Christer

Grattis, nu är du 21 både här o där. Vad säger man?? Vi ska flytta till nummer 21 nu.

2009-02-05 @ 06:06:32
Postat av: Elin

GRATTIS ÄLSKLING!

Hoppas du får en underbar dag (utan vattenballonger)



Miss you

2009-02-05 @ 10:28:46
URL: http://mylittelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback