Sjukling?

Vaknade imorse klockan 3 av att flickan hade börjat blöda näsblod, och då jag följde henne till badrummet så kände jag mig inte bra för fem öre.. Illamående, yr och kände att jag knappt kunde stå upp.
Sen när jag vaknade klockan 6 imorse, så hade jag ännu inte blivit bättre. Och när jag droppat av barnen i skolan och var på väg hem så hade jag jätteont i huvudet och i svanken, där får jag vanligast ont då jag har feber. Kom hem och tog tempen men hade som tur inte feber. Två stycken Ibuprofen fick bli min frukost då jag åkte till colleget för barnpsykologin och dansen. På psykologin lyckades jag knappt hålla ögonen öppna, och jag kom fram till att jag mådde som jag gjorde för att jag är utmattad, de senaste dagarna har jag knappt fått någon sömn, och har inte haft någon att luta mig tillbaka på..

Tur så kommer mamman hem imorgon, så då kan jag få lite mer tid för mig själv och vi kan jobba tillsammans med allt...

Nej, nu måste jag ta hand om tvätten.. Vi hörs!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback