Utflugna

Då har barnen nu åkt iväg för att spendera några dagar i Florida, och trots att dem åkte för bara 40 minuter sedan, så känns det redan tomt här hemma. Vad ska jag hitta på ikväll då?
Imorgon blir en full dag, då jag MÅSTE åka och shoppa, måste hitta något snyggt att ha på mig på Barbie's fashion-show..
Jag har heller inte någon lagom stor väska som jag kan få med mig allt i, så ska även försöka hita en sådan till ett rimligt pris.

Och sedan imorgon blir det svensk-middag från IKEA med några andra svenska tjejer. Ska bli roligt att få i sig lite svensk mat igen, och även få prata lite svenska, det gick inte så bra nämligen på Cultural Fair, då vi konstant överick till att prata engelska med varandra om och om igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback