Vår - Vinter -Vår - Vinter - ????

Jag som trodde våren var kommen med 20 plusgrader och strålande sol. Men så var det tydligen inte.. Nu har det börjat snöa igen och stora snöflingor kommer ner, och dem smälter inte.. buuuhuuuu.. :'(

Jag vill verkligen inte det här, det kommer säkert resultera i att barnen får ledigt från skolan igen, och det vill jag inte, jag orkar inte.. Nu när mamman är borta större delen av månaden vill jag bara att allt ska gå så smidigt som möjligt.. Jag har redan mycket att göra som det är, och ska jag nu också arrangera play-dates, med fler barn springande omkring i huset.. Näe, vänta tills mamman kommer hem igen tycker jag. Då kan vi dela upp allt jobb som behöver göras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback