visare med åren? väntar fortfarande..

Och så var man nu 21 i Sverige, känns konstigt att säga det.. Att man är 21.. jag känner mig äldre utav att bara säga det.. Vad kommer härnäst? ålderskris?

jag ska nu försöka göra min läxa ifrån barnpsykologin, den verkar inte alltför svår, men då datorn krashade så lade dem som fixade datorn inte in Words, så jag får använda mig av ett jättekrångligt program istället, sen är inte datorn anpassad till att skriva ut heller,och om jag mailar över något till någon måste då den personen skaffa detta "word-pogram" för att kunna öppna filen, så imorgon kommer jag ha kul med att få fram läxan, som måste vara skriven på datorn... hu-jeda-mej..

Kommentarer
Postat av: Christer

Vad var det jag sa, jäkla amerikanska amatördatorlagare? Alltså. inte du utan de som "lagade" den.

Du skriver i Wordpad, sparar som .RTF, detta format går att öppna med vilken dator som helst.

2009-02-05 @ 06:04:38
Postat av: Helena

GRATTIS!! Hoppas att du får en bra födelsedag!

2009-02-05 @ 10:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback