6 dagar kvar

Kom just på att det bara är sex dagar kvar tills dess jag fyller 21, den ålder då man kan dricka lagligt i USA.
Måste ju säga att det känns väldigt konstigt, lite som då jag var 15 och skulle fylla 16 och få övningsköra bil för första gången. För jag personligen var inte alls var lika exalterad när jag skulle fylla 18 eller 20 som jag var då.
Jag och mamman har redan planerat att skaffa barnvakt och sen åka och parta natten lång, hoppas bara att vi lyckas hitta en barnvakt också..

Kanske var ett smart drag att komma hit när man skulle fylla 21, för i Sverige är det ju ingen större deal, men det är det här.
Men då är ju frågan, vart ska man åka när man fyller 22?

Kommentarer
Postat av: Christer

Fråga: Men då är ju frågan, vart ska man åka när man fyller 22?



Svar: Tegel?

2009-02-01 @ 08:57:29
Postat av: Emma

Haha christer, bra att du fattat poängen med tegel!! :) Äntligen!!



Och du sofie kan väl vara hemma då också :D haha puss gumman!! :)

2009-02-06 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback