Äntligen Fri!

Nu har jag stökat och stånkat i flera dagar, men nu är jag äntligen "ledig" till på söndag. Det om kommer vara konstigt är att barnen fortfarande kommer att vara i huset, så hur mycket fri jag kommer vara, det vet jag inte.
Men bara för att få komma bort lite nu så har jag sagt att jag måste "uträtta" lit eärenden i köpcentrat, som ligger en halvtimma bort. Jag måste verkligen få komma ut och rensa huvudet lite.

Känner samtidigt att jag inte vill lämna barnen med deras farföräldrar det första jag gör, hej svejs, nu drar jag lixom.. Nu när jag vet att barnen inte är helt nöjda att få spendera helgen med dem. Men jag lovade att åka till köpcentrat tidigt så jag kunde komma hem tidigt, dock tar jag lång tid på mig att göra mig i ording för att åka, tusan också, behöver tanka också kom jag på.. Hoppas bara att jag inte kör vilse denna gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback