Äntligen!

Nu äntligen är allt klart med colleget. Nu fanns jag äntligen med i registret, så nu är jag redo för min jazzkurs och barn psykologin.

Sitter nu hemma och bara softar, dricker en latte från starbucks och äter körsbär.. mums! Hade tänkt åka och få en massage idag, men jag hade inte några pengar på mig, och dem tog inte kort. Så jag får göra det någon annan dag, eventuellt får barnen trampa runt på min rygg när de kommer hem.

Sitter också och tittar på olika resor runt här i usa, har lust att någongång åka på en resa runt i usa i nio veckor, fast det får bli när jag har pengarna och nä jag kommer hem till Sverige, då jag bara har fyra veckor på mig att resa runt, då jag avslutar min vistelse här.



Vore en dröm. $5112.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback