Bra!

Natten var inte så rolig, vaknade klarvaken, och började klä på mig dagens kläder, men undrade helt plötsligt varför jag inte kunde minnas att klockan ringt, och den visade sig vara 23.45. Efter detta vaknade jag ca 13 gånger. När klockan var 05.35 orkade jag inte mer, jag gick upp och började förbereda barnens lunchlådor.

Väckte dem och skjutsade iväg dem till skolan. Efter det bar jag iväg till gymmet och tog en klass med step och vikter, hade hoppats på att få mer magträning, men fick nu nöja mig med ben och armar. Kom hem och städade barnen och mitt eget rum, städade rent köket, satte igång en tvätt, vek tvätt som redan var färdig, och nu ska jag hoppa i duschen. Så denna morgon mår jag bra, har fått mycket gjort.



Måste säga samtidigt nu att jag är väldigt nervös över att starta college imorgon.. 9.30 väntar barnpsykologi och 11.00 väntar jazzdansen. Spännande, men nervöst..

Kommentarer
Postat av: Aina

Det kommer gå så bra, du kommer klara det galant!

2009-01-21 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback