College.

Nu har jag och mamman varit iväg och lämnat barnen i skolan, sen åkte vi till mataffären Giant för att handla 10 saker.
1 ½ timme senare, 13 kassar och 3 500 kronor fattigare kom vi därifrån. OJ!

Har precis hört av colleget där jag ska gå, dem har nu gett mig tillstånd att ta en danskurs där, med tanke på min erfarenhet, oj, nu kan jag inte slacka inte..
Ska snart åka dit för att få det skriftligt, och sen registrera mig, så allt blir klart med barnpsykologin och dansen, men först måste jag äta, har inte gjort det idag, vilket har resulterat i att jag skakar av blodsockerfall, btw heter det så?


   


Här ovan ser ni tre bilder från nyår, en på Nicole, som försöker visa att hon är nykter, en på Frederikke och Nicole, och den sista på mig.

Här under ser ni en bild från familjens Hobo-meal. Familjen till vänster, S'mores till höger.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback