Cultural Fair.

Fick idag ett mail från min Community Counselor. Hon meddelade att den 7:e Februari var det dags för the Cultural Fair, där Au Pairer från olika länder kommer att göra en presentation om sitt eget land, och undrade om jag ville vara med i detta.. Självklart svarade jag ja. Frågan är bara nu vad jag ska hitta på i min presentation, hade i alla fall tänkt göra små köttbullar och sätta tandpetare i dem, så folk kan ta ifall dem vill, men vad mer ska man hitta på?? Spela svensk musik?

Förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Aina

Visa en bild på en nyckelharpa och en dalahäst..sjung "små grodorna" och bjud dem på en snaps.. De borde gå hem ;) or not..

2009-01-08 @ 05:15:19
Postat av: Helena

Kanske visa upp lite svenska midsommardanser, typ små grodorna... :)

2009-01-08 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback