Dagens skratt.


                                Do you think, that someone's ever been walking on the moon, when it wasn't full?

Haha, detta frågade flickan i familjen då vi var på väg hem från Tysons. Då vi satt i bilen och pratade om rymden. Och vi fick sen försöka berätta att månen alltid är rund, och att det bara är skuggan från jorden som gör att den blir halv. jag tror ändå inte att det sjönk in, så imorrn hade jag tänkt göra en modell med henne, för att få henne att försöka förstå lite bättre. 

Dagen på Tysons var ganska så bra, medans mamman och flickan klippte håret så gck jag och pojken runt och kollade, dock var vi i fel byggnad(det finns två, på varsin sida om en stor väg), och de butiker i byggnaden vi var i, innehöll mestadels fancy märkesbutiker, och inte något i hans utbud. Men vi två satte oss på cheesecake factory för att äta glass, inte bra, då vi skulle äta middag där 30 minuter senare. På vägen hem passerade vi en bil som börjat brinna, men som nu var släckt, och bilen var totalt förstörd. Hoppas verkligen att ingen skadat sig i olyckan.

Imorgon blir det till att gå upp tidigt igen, barnen ska på söndagsskola, och mamman har sagt att jag kan sova ut, men det vill jag inte göra, dels vill jag inte att hon ska göra allt, när jag endå finns i huset som hjälp, och dels så måste jag få tilbaka rätt dygnsrytm, då skolan börjar på måndag, och jag ska då klara att gå upp tio i sex på mornarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback