En veckas träning åt skogen!

Som jag skrev tidigare, så var vi idag och lyssnade på sonens cello-konsert, det var nio barn/ungdomar där och spelade. Sonen i familjen var den som var yngst skulle jag tro, och han är rejält duktig, dock kom han av sig på några ställen, då han spelade ur minnet utan noter.. 
Efteråt blev han väldigt upprörd utav detta, han har enorm prestationsångest och vill alltid göra det bästa till 110%. Och då det inte går som han vill blir han upprörd. Men allt gick bra tillslut ändå.

Efter det åkte vi till barnens farföräldrar som anordnade öppet hus, maten var otroligt god, och jag tror sökert jag gick upp 5 pounds av att äta den maten, blir till att springa till gymmet varje dag nästa vecka då, och jobba ännu hårdare.. vojjnevojjne..

Imorgon är även barnen lediga från skolan, då det är Martin Luther King Day, får se vad vi hittar på, jag måste köpa mig en ryggsäck tills skolan börjar för min del på torsdag, oj så spännande det kommer bli, är dock jättenervös över att det kommer att vara sjukt svårt, men får hoppas på det bästa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback