Ensam.

Och nu var man ensam i huset med barnen igen, lika bra att passa på, då jag i stort sett kommer vara helt ensam under februari månad då mamman ska iväg på sin Media-Tour.

Mamman åkte vid middagstid till Philadelphia som ligger 3 timmar bort, för att jobba på QVC, en nationell tv-station som sänder därifrån. Och jag är nu ensam med barnen, mycket lättare nu tycker jag, dels för att dem har lärt känna mig lite mer, men också för att jag inte är lika up tight som tidigare, då allt var tvunget att ske samtidigt. Flickan somnade väldigt snabbt idag, och sonen och jag satt uppe och jag hjälpte honom med två av hans hundra miljoner läxor. Ska nu sova för att gå upp kvart i sex imorgon, ska även traska mig iväg till gymmet efter att jag skjutsat dem till skolan, vet dock inte om jag ska springa eller spinna.

Imorgon plockar vi upp barnen tidigare än vanligt och åker till Rhode Island, där vi ska hälsa på mammans bror och hans fru, vi har precis fått reda på att de väntar sitt första barn. Vi ska också åka förbi mammans universitet där hon gick. Så det kommer att bli lite sightseeing.

Idag skickade vi också iväg ansökningarna till barnens camp, så jag vet nu vilka veckor det är jag har ledigt i sommar..

Och förresten, det var bra att vi inte gick på den där VIP-tillställningen idag.
För den var nämligen igår, haha!!! Oj, vad fel man kan ta på dag och tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback