Friday night dinner.

Middagen var riktigt god, en som vi lagade i öppna spisen. Vi hade strimlat kalkonkött, som vi blandade med sauterade morötter, selleri och gul lök, detta lade vi i små foliepaket. Och om man sen hade på lite hot sauce, så blev det alldeles utmärkt.. Efterrätten blev s'mores, oj så gott, s'mores är grillad mashmallows med grahamkex och chokladbit. Tyvärr får bilderna vänta till imorgon, då jag nu är alldeles för trött för att föra över bilderna på datorn.

Pappa: Du behöver inte godkänna någon för mig. För senast jag kollade så fyllde jag 18 för snart 3 år sedan, vilket gör att jag kan bestämma själv!

Elin: 1) Vem menar du? Killen i telefon, ingen aning.. Killen vars pappa försökte så gott han kunde, ja ganska så.. 2) Killen som jag kysste har jag bara ett vagt minne om hur han såg ut, både negativt och positivt. Menmen..

Btw, har nu skaffat kamera till skypen, mamman hade en kamera liggandes, oj herregud, nu måste man tänka på hur man ser ut när man vill prata med någon på andra sidan atlanten också..

Kommentarer
Postat av: Aina

Alltså, du vet att jag är den mest otekniska i världen! hur gör jag för att skaffa skype? fungerar "ring 112" :D

2009-01-03 @ 15:18:32
Postat av: Christer

1. Pappaskämt. Du har gjort som du vill sen du var typ 2,5 år.



2. Installera o ring.

2009-01-03 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback