Full morgondag.

Jag vet, jag vet, jag vet.. Jag är för slö med att lägga upp bilder. Men just nu är det för sent då jag ska upp tidigt imorgon bitti igen. Jag hade lagt upp bilder ifall inte middagen med farföräldrarna hade blivit så pass utdragen som den faktiskt blev. Och imorgon blir en lång dag, upp klockan 6, köra barnen till skolan, åka förbi college för att äntligen skriva upp mig på kurser, hämta kemtvätt, hem, städa, hämta barn från skolan, köra hem, läxor, middag, bad och sängdags. S<å ni får helt enkelt vänta.

Btw, mamman mailade idag fram och tillbaka med våran närmsta granne, och hon sa att det verkat som att någon gått runt deras hus och känt på dörrhandtag, samma natt som hunden skällde(läs: spooky!), och att något satt av rörelsedetektorerna till utomhusbelysningen, och detta var 10(!!!) minuter innan våran hund börjat skälla. Så det kan inte ha varit polisen, för dem gick omkring på våra tomter 30 minuter senare. Vad tusan kan det ha varit??? Jag är skrämd, för samma natt såg jag även någon gå omkring framför våra hus med en ficklampa, eller, jag såg ljuset från en ficklampa vackla fram och tillbaka i ett kort ögonblick, ca en timma innan detta. Tänk ifall det var denna person. Snacka om att nu sitta och skrämma upp sig själv, ojojoj..

Måste sova nu, en lång dag väntar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback