Gym.

Maste ocksa saga nu nar jag har datorn framme, ar att jag skrev upp mig till gymmet igar. Jag och mamman gick dit for att spinna, och passade da pa att skriva upp mig. Medlemsskapet ar ca 100 dollar i manaden, men mamman sa att hon kunde betala det sa lange jag verkligen gick, sa nu tusan ska har tranas, annars maste jag betala det sjalv.

Och spinningen gick bra, men jag maste fa battre kondition, var totalt dod efter bara nagra minuter, men vagrade sakta ner, sa igar kvall hade jag varldens traningsvark, inte skoj alls. Dock tonades den ner efter tva Captain Morgan med Diet Coke.

Mamman och jag har nu kollat in ett flertal pass som vi kanner for att ga, och jag borjar college kl 9.30 pa tisdagar och torsdagar, sa da kan jag alltid aka till gymmet forst, da det ligger i narheten av barnens skola, och alldeles bredvid colleget.

Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback