Halka

Vaknade i morse och kollade mailen om uppdatering för barnens skola, och skolan var flyttad till klockan 10, fan ock, psykologin startar 9.30, jahopp, det är väl bara för mig att missa den lektionen, då jag var den enda hemma idag.

Att komma till skolan var lite av ett nöje däremot.. Utanför är det BARA is.. så när vi äntigen lyckats ta oss till bilen, kom jag på att vi glömt bilsätena i huset, så det var bara att pallra sig tillbaka igen, men då vi äntligen kommit utanför vår infart, så hade vi inga problem med halka.
Sen när barnen var lämnade i skolan bar det iväg till min egen, och dansen väntade, idag var det svårt, men det är ju så jag vill ha det, vi går i ett väldigt snabbt tempo, och det är jätteskoj..

Nu är jag hemma igen, men ska snart iväg för att hämta barnen i skolan, ikväll kommer jag att vara ledig i några timmar, då pappan(förvånansvärt nog) har bestämt att han vill ta med barnen och äta middag.. yikes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback