Halleluja!

Hade precis slumrat in då larmet gick. Springer ner och stänger av det. Det var farfarn som hade satt igång det för att han ville ha en läsk och skulle gå ut i garaget och hämta en burk. Ibland klarar man sig faktiskt utan läsk. Och man bör inte öppna en dörr ifall larmet redan lyser rött.
Fick inte ens ett "oj förlåt, jag hade ingen aning om att larmet var på" utan ett "well sorry" i arrogant tonläge. Just nu längtar jag så enormt till imorgon då barnen kommer hem ifrån söndagsskolan, för då är det jag som tar över helt och hållet, och farföräldrarna har åkt hem. Jag orkar inte mer.

Skulle gärna skriva ner vad jag stör mig på hos dem, men jag orkar inte sitta uppe hela natten. Tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback