HATA AACC!!!

Colleget var såååå tröööögt.. Först åker jag för att få mitt tillstånd för att börja dans där, gick hur smidigt som helst. Sen kommer jag till de totalt inkompetenta, sega, trögfattade, töntarna på administrationen. usch!

Gick för att kopiera mitt pass för andra gången, det gick bra, men sen när jag gick för att registrera mig så gick inte det, nehe, då fick jag gå tillbaka till administrationen, dem svarar att jag inte fyllt i min application, jojo, det gjorde jag två veckor innan jul, då fick jag sitta och fylla i en ny application, snabbt tyckte hon som tog hand om mig, men inte så konstigt när jag gjort det tidigare svarade jag. Gick tillbaka till registreringen, då kunde inte dem få tillgång till min profil, för att administrationen var inne på min sida, väntade 10 minuter, gick fortfarande inte, kom tillbaka 15 minuter senare, nej då har datrn kraschat!

Vad jag Hatar AACC!! Får åka tillbaka imorgon bitti och spendera hela dagen där då. 

USCH!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback