Höjden av lycka

Äntligen har jag fått tillbaka min egen dator!!! Nu ska jag bara lära mig att skriva å, ä och ö istället för a, a och o.. Kommer nog ta ett tag innan jag lär mig igen..

Kom precis hem från gymmet där spenderat 1½ timma på löpbandet, nu sitter jag och njuter av en egenkomponerad fruktallad innehållande banan, ananas, vindruvor, jordgubbar och björnbär.. MUMS!!!!

Mamman är och byter olja på bilen, men när hon kommer hem har i alla fall jag bestämt att vi ska packa barnens väskor till Rhode Island.

Kommentarer
Postat av: Helena

Idag har vi varit duktiga och börjat vår träning, det kändes verkligen att det var första gången på flera veckor sedan man tränade!

Är så roligt att läsa din blogg, kul att du uppdaterar ofta, känns som om man är i USA med dig!

2009-01-13 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback