Ingen förändring

Svanskotan vägrar ge med sig.. Nu har jag haft ont i en vecka, och det blir bara värre och värre.. Nu kan jag knappt sitta utan att stötvis få smärta i ryggslutet.
Ska försöka ta det lugnt på gymmet, inge mer spinning på ett tag för min del. För ta en tur på löpbandet istället, och ta styrkeklasser. Tycker själv att jag ser lite resultat från att ha varit på gymmet, men behöver mer träning tycker jag själv. Ganska skönt att avreagera sig lite på gymmet..

Nu sitter jag och mamman i vardagsrummet och tittar på The Inauguration på tv. Klockan två åker vi till gymmet, då hon har tid med sin personliga tränare och jag ska köra pulsträning,
Hon skulle ha åkt till NYC tidigt imorgon, men finns inga biljetter till tåg eller bussar, så det verkar som att hon får ställa in sitt jobb imorgon istället, vi får helt enkelt se..


Kommentarer
Postat av: Christer

Svansen håller på att växa ut....trollunge. Nej, det kan inte vara roligt, hoppas det ger med sig. Jag har varit o lagat ett hål i en tand, känns som om jag är svullen i ansiktet, men det är bara bedövning...

2009-01-20 @ 18:12:48
Postat av: Aina

Svans.. Höhö.. Det tror jag också! :D

2009-01-20 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback