Land dag.

Hula-dansen gick bra. Dock blev det valdigt mycket prat och lite dans fran tanten som tog hand om oss, men det lilla vi faktiskt gjorde var valdigt... intressant....... 

Efter det akte ett gang till Annapolis Mall for lunch och mini-shopping, efter det akte jag hem till Maddy, da jag just nu helt enkelt ar for radd for att spendera mycket tid hemma helt sjalv. Nar jag akte till dansen i morse la jag marke till att grinden till baksidan var oppen, sa det var definitivt nagon dar igar, da bade barnen, pappan och mamman lamnade huset genom garaget igar, sa ingen av dem gick gebom grinden... Yikes.. Golfklubban ar fortfarande mitt basta skydd som jag har bredvid sangen och jag sover numer med mobilen pa mig.

Nar jag och Maddy varit hemma ett tag akte vi till Annapolis Harbour, ett mini-kopcentrum, dar vi skulle mota Basia fran Polen och nagra av hennes kompisar for att se filmen The Curious Case Of Benjamin Button. Mamma, det har ar verkligen en film i din genre, du skulle verkligen gilla den.. Det gjorde jag..
Under hela filmen messade mamman till mig och ville att jag skulle komma till Virginia for att parta med henne, hon traffade ett flertal yngre killar som hon skickade kort pa, och sa att dem ville traffa mig. Dock hade jag inte min egen bil, sa det kunde jag inte..

Imorgon hade jag tankt aka till gymmet en snabbis, kanner att jag behover det. Men vill enda stada lite at mamman som kommer hem imorgon runt 16.00.. Imorgon kommer vi att ha ett litet football-party har hemma, sa om vi ska ha folk over. Kanske det ar bra om det ser fint ut har hemma.

Nej nu ska jag sova, ifall jag ska hinna bade stadning och gym imorgon.
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback