Måndag

Morgonen startade med att jag fick vara ensam en stund, mamman skulle åka för att ta blodprov och tog med sig barnen, så jag fick vara hemma själv.. Mamman vill väl helst att jag ska ta så mycket som möjligt ledigt nu då jag kommer jobba som en tok de närmsta dagarna, fast jag känner inte för att gå omkring utan att hjälpa till, varför ska jag inte hjälpa till för? när jag ändå är här..

Sen kom dem hem och jag blev själv med barnen då mamman hade tid med sin personliga tränare. Men när hon kom hem åkte vi för att se filmen "Mall Cop", filmen var helt okej, vissa roliga inslag, men samtidigt en del där man inte alls förstod det roliga. Åkte hem och lagade mat och hoppade i badet. När barnen gått och lagt sig satt jag och mamman oss ner i soffan med en varsin drink och tittade på "My Name Is Earl" och nu är det läggdags för våran del..

Imogon får barnen ha på sig röd-blå-vita kläder på sig till skolan då det officiella presidentbytet sker. Får se vad jag själv hittar på, gymmet är ett måste i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Aina

Fasen vad duktig du är! Springer på gymmet hela tiden! ger det något resultat? eller väger den amerikanska maten upp de hela?! ;P

2009-01-20 @ 08:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback