Mucho News!

Min dator har kraschat, skriver nu fran familjens dator, sa ni far klara er utan a, a och o. De som nu fixar min dator ringde och sa idag att det var harddisken som var paj och dem ska nu losa det. Yippie!

Inatt hade vi tva extra barn har hemma, en kompis till familjen behovde hjalp da hon skulle upp och jobba klockan 4 imorse, hennes 3-aring Lily, ar helt sald pa mig maste jag saga, igar ville hon inte slappa mig och hon kom aven in till mig i natt, da hon inte kunde sove, lite svart att ta stallning till ifall jag skulle lata henne sova i min sang, da man inte vet hur andra familjer skulle reagera pa det, men samtidigt sa ar hon ju bara 3..
Jag och mamman tog med oss henne da vi fick varsin manikyr och pedikyr(som forovrigt ar himmelen pa jorden) och Lily blev sa glad for hon fick ocksa mala sina naglar, har nog aldrig sett ett barn vara sa koncentrerat pa vad hon har gjort.

Sen akte vi och hamtade barnen, akte till kopcentrat i Annapolis, handlade lite hudprodukter, sasom rengoringskram, nattkram och handscrub med tillhoande lotion, fick en necessar pa kopet som jag bara alskar!

Imorgon ska jag aka ivag pa ett Clustermote, dar alla vi Au Pairer i detta omrade traffas for att gora saker tillsammans, imorrn ska vi dansa Hula-dans, ska bli jattekul och spannande. Fick idagocksa reda pa att det kommer vara tva svenska tjejer till pa detta Cultural Fair, jag namnt tidigare, sa forhoppningsvis kanske vi kan komma pa ideer tillsammans.

Och forresten, idag fick vi 4 V.I.P-pass till en tillstallning i New York med David Archuleta, tvaan i forra omgangen av American Idol. Jag och barnen vill verkligen aka, men mamman tycker det blir lite for mycket resande, for att bara vara i New York i nagra timmar, hon vill inte att dem ska missa for mycket fran skolan, och jag kan forsta henne, men anda, jag vill aka!! iiihhhh!!


David Archuleta - Skulle vara sa skoj sa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback