Nyår.

Börjades redan klockan 16.00 då jag kom till Nicole, en tjej från Tyskland. Där var även Freddie från Danmark. Och vi var de tre som skulle äta middag hos Nicole. Förbi kom även Isabell, men hon var tvungen att lämna oss, då hon skulle jobba.

När klockan var 18.00 kläckte vi champagnen, för det var ju då nyår firades i våra länder. Och vi kollade på Dinner for One som tydligen är väldigt populärt att se på nyår, dock har jag då aldrig sett den förut.

Klockan 21.00 skulle våran taxi komma, men när klockan var kvart över, ringde hon som körde taxin och sa att hon inte visste vägen, jag fick då ta över luren och vägleda henne med hjälp av gula sidornas karta. Halv kom hon fram och in mot Annapolis bar det..

In på klubben Acme kom vi, och där spenderades hela kvällen fram till klockan 1 ungefär. Då gick vi för att pröva lyckan på en annan klubb. Men där var man tvungen att ha pass för att komma in, inte ens Nicole, som är 26, kom in..
Utanför träffade vi två killar som undrade ifall vi ville följa med till ett annat ställe, och de andra tjejerna sa ja, men när vi började gå in på mörka bakgator, där den ena människan såg mer mysko ut än den andra, så fick jag nog, och lämnade de andra, ute på gatan blev jag då stående, och försökte ringa till min hostmom, men hennes mobil hade lagt av, men efter en stund kom de andra tjejerna igen och vi beslöt oss för att åka hem. Sov hos Nicole, och vaknade klockan 12, men en väldigt härlig bakfylla.

Notiser:
-Känslan vid tolvslaget var något av det bästa tolvslag jag någonsin varit med om. Alla som skrek "Happy New Year" och baren som bjöd på champagne.

-En killes pappa försökte fixa ihop oss två.

-Hade under kvällen en blind date på telefon, en kille som träffat en av de tidigare Au Pairerna i familjen(ny au pair-samma telefon) och vi textade varandra under hela kvällen.

-jag fick min kyss vid tolvslaget






Nu ska jag gå, ska på ett Hanukkah-Party hos barnens faster.
Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Christer

Har jag godkänt grabben ifråga???

2009-01-01 @ 22:12:15
Postat av: Jonas

Hur kan du ha missat Grevinnan och betjänten?

2009-01-02 @ 15:29:30
Postat av: Elin

1. Är han snygg?

2. Vem var kyssen?



<3 miss you

2009-01-02 @ 22:17:30
Postat av: Andréen Lerum

Trevligt att läsa din blogg, hälsningar "mobo böe"

2009-01-06 @ 10:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback