R.I.P

Daniel.
Jag beklagar djupt bortgangen av din mamma, jag fick just reda pa det, jag har mina tankar pa dig och din familj, och ifall du nagonsin kanner for att komma bort, star dorrarna alltid oppna for dig har.



I morse var det kaotiskt igen, denna gang var jag glad att mamman var hemma sa aven hon kunde se hur jag har det de flesta mornarna. Denna gang foljde jag inte med dem i bilen till skolan, mamman maste skriva en artikel som det ar deadline pa idag, och ville jobba ostort direkt efterat, och det gar inte da vi ar tillsammans, vi snackar for mycket med varandra. Sa hon skulle aka till ett bibliotek och vi skulle traffas pa gymmet efterat, idag ska jag bara gora pulstraning, da kroppen fortfarande ar for om fran gardagen.
Innan jag aker maste jag bara stada barnens rum, eller maste och maste, jag vill det, sa att mamman kan fokusera pa annat an stadning nar vi kommer hem, vi maste aven starta packa for var resa till Rhode Island imorgon..


Hit ska jag!
Kanske inte lika soligt nu kanske..


Btw, nu fungerar lanken i ett tidigare inlagg!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Katarina säger att du ska äta clambchowder (stavning ??)

2009-01-13 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback