Shabbat

Svanskotan värker fortfarande och jag har ingen aning om vad som kan vara problemet. Har nu haft ont i fyra dagar och inte blir det bättre minsann. Hoppas innerligt på att det går över snart.

Idag var vi och hälsade på barnens farmor och farfar (aka "Daba" & Steve) då barnens faster har kommit från Israel för att hälsa på med deras sexmånaders. Jag höll på och göra bort mig rejält då jag ville ta en bild på sonen då han höll sin kusin, mamman sa snabbt till mig att vi får vänta till imorgon, då vi ska hälsa på igen, jaha tänkte jag snabbt, men stoppade ner kameran igen, jag som ville ha en bild då dem satt så sött i soffan.. Men kom snabbt på att idag var shabbat, och det skulle nog varit respektlöst att ta en bild på deras son, då de är riktigt religösa..

Imorgon blir det igen till att gå upp tidigt för att hjälpa till att göra barnen redo för söndagsskola, men sen på måndag och tisdag, kan jag eventuellt ta det lite lugnare med jobb, men detta är för att spara krafter till ons-tors-fre-lör-sön..

Barnen skulle ha varit hos deras pappa i helgen, men som nu inte tänker vara med dem, för att han väljer att jobba istället, vilket gjorde att hans föräldrar ska ta hand om dem, farföräldrarna är väl inte de mest pedagogiska när det kommer till barn.. Så båda två ville stanna hemma med mig, men då jag ska till D.C hela lördagen, så är det ingen bra idé att jag ska ta hand om dem, och jag behöver lite ledighet. Med tanke på hur hektiskt det är som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback