shopping

Nu är jag hemma igen, var tvungen att gå i terapi, en snabb shoppingrunda. köpte en top från Forever21, en "dagbok" som jag måste ha inom dansen och jag sprang lös inne på Victoria's Secret, hann även med en stor latte från Starbucks.

När jag kom hem frågade farmorn och farfarn ifall jag skulle följa med dem imorgon, dem hade tydligen ingen aning om att jag skulle till D.C med Maddy och Basia. Det var ju lixom därför de kom hit för att passa barnen, för att jag hade planer på annat håll. Barnen har även sagt till dem att det är jag som bestämmer nu när mamman är borta, men jag har förklarat för barnen att jag egentligen är ledig och därmed inte kan bestämma.

Måste även få berätta om en produkt jag bara älskar! Jag har under tiden jag har varit här, inte använt någon handlotion, vilket har gjort att mina händer blivit jättetorra och rynkiga(!) men sen berättade mamman om en handkur från
Crabtree & Evelyn och produkten heter Gardeners, där man först använder en handscrub och efter det en lotion, jag älskar den!!!!!
Jag köpte ett kit med scrub och lotion, men jag köpte även en mindre tub, för att ha i handväskan.

Gardeners - Hand Recovery CreamGardeners - Hand Therapy Cream
scrub                           handlotion 


Kommentarer
Postat av: Christer

Stackars dig du rynkiga gamla (21) gumma:-)

2009-01-24 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback