Sitter här med en salmiak-balk i munnen.

Först och främst:
Troll??? Va?? Tack pappa, tack Aina, jag ska komma ihåg det här.. Hämnden är ljuv, brukar man säga. Jag ska nog hitta på något..
Vem är jag?


Och tack, tack, tack, tack, tack mamma och pappa för paketet ni skickade!!!!! Såg ett grönt vadderat kuvert i brevlådan idag då mamman och jag åkte till gymmet. Och längtade som bara den till att få komma hem och öppna det.. Saltlakritsen satt som handen i handsken, och ville inget hellre att barnen skull gå och lägga sig så jag kunde påbörja den. Men pojken hade ett ton med läxor som jag försökte hjälpa honom med, han blev nog lite förvånad över mina kunskaper i matte, det blev iallfall jag..
Så nu, två timmar efter det att flickan somnade, och pojken har gått till sängs, kan jag påbörja mitt paket. Mumma!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Jag håller med, jag har också varit förvånad över mattekunskaperna...:-)

2009-01-21 @ 10:45:21
Postat av: Christer

Åsså var det roligt att godiset var gott. Funkar filmen jag gjorde?

2009-01-22 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback