Sjukling, Smärta och mer Smärta.

Skoj, nu lagom till att college ska börja så har sonen blivit sjuk, jag som vanligtvis inte blir sjuk kommer väl bli enormt sjuk bara för att.. Var rädd att bli tvungen att stanna hemma ifall hen hade feber, men mamman har nu sagt till pappan att han får komma förbi och passa sonen då jag är iväg på mina kurser. Sen har jag inget emot att vabba, men inte då kurserna börjar.

Var även som sagt och gymmade tidigare idag, och nu har jag världens smärta i vaderna, armarna tog inte lika mycket stryk, men det blev värre, då flickans danslärare idag kallade in alla på lektionen och vi fick köra ännu mer armövningar..

Annars så har jag väl inte gjort så mycket mera, tvättat fem omgångar med tvätt, helt otroligt hur mycket vi tvättar, med tanke på att vi bara är fyra i huset.. Imorgon kommer jag att var ensam med barnen till på måndag, eventuellt tisdag. Mamman åker till L.A. för att jobba, och funderar på att även åka till Seattle, för att klämma in lite extra jobb. Skönt kommer att vara att barnens farföräldrar flyttar in hos oss och tar hand om barnen, så jag kan göra som jag vill från fredag kväll till söndag eftermiddag.

Längtar även till oika saker, till imorrn då college börjar, till på lördag då jag och Maddy ska på sightseeing i D.C.
Jon (JoB) från det camp jag jobbat på tidigare mailade mig idag också med förfrågan o jag skulle komma och jobba i sommar, och det känns då konstigt att tacka nej, men skrev dock att jag eventuellt ville komma och vara volontär i en vecka, då jag har semester. skulle vara så kul att få träffa mina kompisar där igen.

Nepp. Måste sova nu, Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: elin

hej stumpan!

vill bara säga att jag saknar dig såå mkt!



puss

2009-01-22 @ 13:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback