Söndagsskolan inställd.

Oj, vad kul det är att gå upp 7 på morgonen, väcka barnen, få dem redo till att bli upphämtade, börja hänga tavlor med mamman, för att sen få ett samtal hem från barnen, som säger att söndagsskolan är inställd. Mamman och jag som försökt spendera våra tre lediga timmar med att gör något konstruktivt hemma.

Istället åkte vi iväg och åt frukost på Bob Evans där det för min del blev fattiga riddare, och sen en fruktsallad med fat-free yoghurt på sidan om.

Nu ska vi åka ner till Virginia för att träffa mammans pojkvän, och sen ska vi äta middag tillsammans med barnens farföräldrar.

Senare ikväll kommer jag lägga upp bilder som jag lovat i tidigare inlägg, men ikväll kommer dem!!

tills dess. Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback