Spooky!

Aina: 112 kan tyvärr inte hjälpa dig med skype, men om du går in på www.skype.com och sen Download. Så är hemsidan ganska så bra på att beskriva själva.


Nu vidare.

Som jag skrev i inlägget innan, så hade jag problem att somna igår, det hela blev inte bättre då mamman väckte mig halv 3 då hunden Cessna fått tok-ryck och börjat skälla som en galning. Och hon skällde inte någon enstaka gång, som när brevbäraren kommer, utan bara höjt volymen då hon sprungit ner på nedervåningen. Mamman berättade då att hon bara gjort detta en gång tidigare, och det var en natt då ett flertal hus i området hade haft inbrott. Rädda som vi blev, ringde vi till polisen och snart hade vi tre polisbilar här med 6 poliser som vandrade igenom hela våran tomt.
Då dem inte kunde hitta något så åkte dem härifrån, men mamman tog och mailade två familjer i området om denna incident, och fick svar från den ena familjen som bor två gator ifrån oss, som berättade att deras hund också börjat skälla som en galning vid 2 på natten. Spooky.

Det gör mig lite rädd att då berätta att samma sak hände mig då jag var ensam hemma, att Cessna börjat skälla som en galning och springa upp och ner i huset. Larmet har vi på om nätterna, men hundluckan som går till baksidan av huset är inte larmad. What if??

Nog om det nu, man ska inte sitta och skrämma upp sig själv.. Idag ska vi åka till Tyson's vilket är det största köpcentrat i D.C-området. Ska bli skoj, jag och pojken kommer att få gå runt lite på egen hand, då mamman och flickan ska klippa sig..

Måste gå nu! Adjöss!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Aina, jag har support 24/7. På Skype, asså...

2009-01-03 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback