Traningsvark.

Kom for en stund sen hem ifran gymmet tillsammans med mamman, vi var pa ett pass som hette TMC, dar man jobbar med step-brada, hantlar, stanger och pilatesboll.. Extremt jobbigt, men samtidigt kul, ska fortsatta ga den klassen tror jag. Vi fick gora armhavningar med vara fotter pa bollen, och oj sa mina armar ar svaga! Mina armhavningar bestod mest av att jag bojde 5 cm pa armarna, for att sen stracka pa dem igen..

Kom hem och lagade omelett med sauterade morotter, broccoli och lok, tillsammans med kanadensiskt bacon.

Vi jobbade aven hart med magen pa gymmet idag, sa nu nar jag tog ett bad, kunde jag inte komma upp igen for magmusklerna orkade helt enkelt inte mer, och armarna var ocksa for trotta for att kunna dra mig upp. Det ar ett under att jag sitter har nu..

Langtar till pa onsdag, da vi kommer bort fran vardagen igen, for att aka till Providence, Rhode Island..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback