ensam hemma

Efter mitt utbrott tidigare idag så har jag lyckats lugna ner mig. Jag åkte hem och mamman och jag åkte för att hämta barnen, sen bar det hemåt för läxläsning och middag, bad och läggdags. Mamman åkte vid sextiden till Philadelphia, där hon vanligen brukar sända ifrån. Allt gick bra tills halv 8, då flickan började bli för trött, och bar sig illa åt, nåväl, från låtsasgråt och springande till riktiga tårar och massa "förlåt" med kramar till mig och brodern, så fick jag henne äntligen i säng. 8.40 kom hon ner till mig för att hon inte kunde sova, jag gjorde en lång förklaring att man måste försöka så gott man kan, men om hon fortfarande inte kunde sova när ja väl kom upp, så kunde jag lägga mig ner bredvid henne.
10 minuter senare när jag kom upp, så var hon i djup sömn.

Förresten, efter alla inbrottsförsök och faktiska inbrott i området, så funderade jag på att låsa hundluckan inatt, men jag är helt enkelt FÖR trött, för att orka gå upp i natt för att låsa upp luckan, och den var alldeles för trög för att orka göra det inatt, så jag låste upp den, men sover numera med en järn-nia under sängen. Väldigt bra!

Imorgon efter det att jag lämnat barnen i skolan, ska jag åka till colleget för att hoppas att de fixat allt med registreringen, har dem inte gjort det, väntar en rejäl utskällning nu när jag försökt göra mitt bästa så många gånger och inte fått ett skit tillbaka. När jag är klar med det, måste jag åka och få mig en massage, har så ont i ryggen, min vänstra axel har låst sig totalt och jag kan inte göra ett dugg med den sidan av kroppen, jättejobbigt verkligen.

Trivia.
Fick idag reda på att om man kommer försent till upphämtningen på barnens skola, så får man böta 20 dollar -
i minuten..

Mamman berättade också, att de gånger jag kommer att följa med henne till jobbet, och träffa diverse kändisar, så får jag inte röra en min, man får låtsas att dem inte ens är i samma rum, hur tusan ska jag klara det?

Jag är stolt, inte en enda gång hittills har jag besökt: Någon snabbmatsrestaurang, Wal-Mart eller Target. Credd till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback