Ledigt pga snö.. igen..

Vaknade tidigt imorse, och passade på att kolla min mail, och hade då fått ett mail om att barnens skola var stängd idag med, skoj..

Mamman åkte även upp till New York idag för att medverka på the Today Show imorgon. barnen ville ha en playdate här hemma och mamman skickade ett mail till en grannes blackberry, men det visste inte pojken om, så han ringde en annan kompis, så nu har jag 6 barn springande omkring här hemma, men glad är jag, då ingen av barnen vill ha mig med sig när dem leker, så jag har då tid att sitta i köket och göra lite läxor.  (och lite blogg, såklart)

Hoppas innerligt på att barnens skola inte är inställd imorgon, för jag vill verkligen inte missa mina egna klasser, men har samtidigt mailat mina lärare och förvarnat dem om detta.. Men jag måste också kurera mig, mamman lagade kycklingsoppa from scratch igår, så jag ska dra i mig det lite då och då..

Måste gå, ska laga chicken nuggets till flickan och hennes kompisar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback