22 dagar

22 dagar tills jag, Freddie och Lisa (eventuellt också Moni) åker till Niagarafallen. Jag har pratat med mamman om att få låna bilen. Lisa har fått ledigt och likaså Freddie..

27 dagar tills jag åker till Las Vegas.

28 dagar tills jag påbörjar forsränningen.

37 dagar tills jag åker till Miami med Freddie.

Men vad ska vi göra tills dess? Lisa hade lust att åka till en Amish-by i Lancester, Pennsylvania. Och jag har någonlunda lust att följa med henne, kanske gör det i helgen. Dock så har vi clustermeeting på söndag, då vi ska åka konot nerför Shenandoah River. Ni vet den dem sjunger om i låten "Country Roads".. Och om 6 dagar kommer familjens gamla Au Pair Jessica hit. Ska bli kul att äntligen få träffa henne, utan henne så hade jag inte varit hos den mest underbara familjen någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback