Allt har en losning..

Sitter nu i biblioteket, da jag blivit utkastad ur huset, da vi har visning.. Har varit och spenderat tid med Lisa.

Vi har ocksa bestamt att vi ska aka till Niagarafallen helgen den 1 Augusti!!!!! Samtidigt som vi da ar dar, kan vi traffa alla mina kompisar och festa med dem... Hur exalterad ar inte jag?????

Nu hoppas jag bara att Lisa och Freddie inte avbokar detta, som de gjorde nar vi skulle till Ocean City, men Lisa har haft detta som en viktig sak hon vill se, och da hon aker hem i borjan pa September, och jag ar borta hela Augusti, sa far det bli nu som vi aker..
Vi har aven fragat Isabell och Moni ifall de vill hanga pa, sa vi far se vad vi far som svar.. Jag vill ju sa garna se Becky, Daniel, Marta, Rachael och Ashley, sa det finns inte.. Det var ju ett ar sen senast..

Snart ska jag hem for att ta hand om barnen till imorgon, mamman aker till New York for att fira sin fodelsedag som ar pa mandag. Pappan skulle egentligen haft barnen fran och med idag, men har nu kommit pa att han maste jobba. Sa jag far ta hand om barnen till imorgon eftermiddag, vilket jag inte har nagot emot, da jag nu vill spendera sa mycket tid som mojligt med barnen da de aker till camp snart. men da det ar tankt att han ska ha barnen i 2 veckor under sommaren och att han sen bara har dem i 5 dagar, det gor en lite sur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback