And Miami it is..

Jag fick en sån extrem lust att åka till Florida för en tredje gång, så nu har jag pratat med mamman, som tyckte att jag skulle passa på att resa medans barnen var borta, så nu har jag också pratat med Freddie, och vi ska åka till Miami en vecka.
Denna sommar kommer att vara kanonpackad för min del:

* 28 Juli åker barnen till camp.
* 29 Juli åker jag till Camp Onyahsa, NY för att träffa alla mina kompisar.
* Kommer hem igen den 2 Augusti.
* Den 5 Augusti beger jag mig till Las Vegas.
* Mellan den 6-8 Augusti är jag iväg på forsränning i Colorado River, Grand Canyon.
* Stannar kvar 2 nätter i Las Vegas till den 10 Augusti.
* Landar hemma i Baltmore den 11 Augusti.
* 15 Augusti åker jag och Freddie till Miami.
* Kommer hem igen den 22 Augusti.
* 23 Augusti kommer barnen hem igen.


Wow, men nu gäller det att leva på nudlar, så att jag kan spara ihop mina pengar till Miami..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback