Destroyed and Upset

Här har man betalat 77 dollar för en bussbiljett upp till New York State och Buffalo för att hälsa på alla mina kompisar där. Och NU får jag ett mail som säger att jag inte kan komma, då de har en "policy" på camp som säger att alla volontärer måste vara där i 4 veckor, och att de inte kan tillåta en gäst att stanna över natten.

Jag förstår inte alls. Det har ju ALDRIG varit ett problem för någon annan förut. Varför ska det vara så nu?

Bortkastade pengar och jag får inte se mina vänner som jag inte sett på ett år. Början på min semester är körd. Jag kunde ha sparat de pengarna till min resa till Miami eller Las Vegas. Jag som började maila Jon redan förra veckan, och så svarar han mig dagen efter jag köpt biljetten. Varför kunde han inte svarat tidigare för?

Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback