Imorgon.

Imorgon är det dags. Det är då barnen åker till camp, och min semester börjar.. Det kommer kännas konstigt, och jag kommer att sakna dem. Men samtidigt kommer det att kännas väldigt skönt, då jag får en månad på mig att samla krafter inför fjärde kvartalet, då mammans jobb är som mest stressigt..

Min semester påbörjas då med några lediga dagar hemma med mamma och Jessica, för att på fredag kväll bila upp till Niagarafallet och även mitt camp.. Längtar något så otoligt. Har pratat lite med min kompis Brad, och han har sagt att vi måste anordna ett party av något slag. Jag är mest ledsen dock, då Becky och Daniel(huvudorsaken till varför jag ville åka upp) måste jobba, och det verkar inte som att de får någon att jobba för dem.. Usch, det gillas inte!!

Nä, ska sova nu, upp tidigt imorgon för att packa bilen och köra barnen..
xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback