LEGO's president har det snyggaste visitkortet någonsin..

Är nu hemkommen från en 38 timmars resa till Rhode Island och Connecticut, där vi spenderade 18 timmar i bilen. Känns ganska så kanon.
Det hela började tidigt igår morse då vi packade bilen och gav oss upp till Rhode Island, och trots att vi satt i bilen drygt 7 timmar, så kändes det väldigt fort. När vi kom fram så begav vi oss ner till stranden och satte oss för att ät alunch med morbror och hans fru. Då vi var klara bagav vi oss till deras hus, där jag och pojken kastade lite fotboll innan middagen var serverad..
I säng tidigt då vi skulle upp tidigt idag igen, och efter en rejäl frukost gav vi oss iväg till Enfield, Connecticut där Lego har deras huvudkontor här i USA.

Väl där fick vi se nyheter för 2010, som fortfarande är konfidentiella. Vi fick också träffa och prata med Lego's president Sören, som flygit in från Danmark, och jag fick även hans visitkort, en LEGO-gubbe med Sörens namn, telefonnummer och mail på tröjan. Riktigt coolt!!!!!
Efter det fick vi spela lite LEGO-spel, som ännu bara kommit ut i England och Tyskland. Och vi fick också träffa och se deras proffsbyggare, som byggt den ena häftiga och extrema skulpturen efter den andra. Riktigt coolt!!!! Jag tyckte om denna tur väldigt mycket. Och ser nu fram emot en natt i min egen säng, där jag kan sträcka ut mig ordentligt efter att ha suttit ihopkrupen i bilen..

Något negativt? Jag tror att en nerv har kommit i kläm i min tå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback