Och så var hostel bokat..

Då jag helt glömt bort att det var fredag ocg biblioteket stängde klockan 5, så får jag kika in där imorgonbitti. Men nu har i alla fall jag och Freddie bokat hostel i Miami, ett litet schack i mitten av Miami Beach.
Jag introducerade henne också för en alligator-farm som vi vill besöka, och eventuellt snorkling vid Key West, USA's sydligaste del. Men vi får se med det..

Näpp.. Om jag ska till bibblan imorgon så gäller det att sova, ska nog ta och påbörja en ny bok, eftersom jag avslutade den förra. Eller ska jag läsa den igen? Jag som gillade den så.. Är sjukt exalterad att de ska göra om boken till film, och ha premiär den 25 September, om allt går som planerna..

God Natt..
xoxoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback