Planer som gick i kras..

Blev lite irriterad på pappan tidigt i morse. Han hade ändrat sina planer om nästa vecka då han ska ha barnen, utan att prata med vare sig mig eller mamman, så istället för att ha dem 10 dagar i rad, så kommer han komma tillbaka med barnen efter tre dagar, för att sedan hämta upp den igen efter tre dagar för att sen vara borta i en vecka. I och med detta, så är inte barnen närvarande på mammans födelsedag och det betyder också att jag skulle behöva skynda mig hem från Ocean City, för att vara hemma då barnen kommer tillbaka. Planer som gick i kras..

Men det löste sig, för att för en timma sedan så ringde Lisa, och sa att hon och Freddie hade kommit på andra tankar angående vår trip dit. För det är nämligen Isi's sista helg i staterna, så de ville vara med henne, trots att vi inte är ALLTFÖR nära vänner. Så de ska då spendera 4:e Juli i DC. Jag vill ju inte det. Jag har lite teorin om att de bara vill se allt som händer, för att de inte riktigt är hajj på festiviteterna som tillhör 4:e Juli, men jag som firat denna dag förut, vill göra som alla amerikaner, och bara festa järnet.. Planer som gick i kras...

Nu vet jag varken in eller ut om vad jag vill göra. Känner mig inte alls glad över detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback