Preparing to not be able to walk..

Jag fattade ett dumt beslut idag.. Jag sa att jag ville vara med på mammans boot camp med en personlig tränare.. Och nu vill jag ta ett bad innan vi ska gå ut ikväll, men är rädd att jag inte kommer lyckas ta mig upp ur badet, då magmusklerna fått sig en ordentlig omgång..
Senast jag joinade den gruppen så kunde jag inte fungera på tre dagar.. är lite nyfiken på hur många dagar jag har att recover denna gång..

Ikväll ska vi ju som sagt gå ut till en country-bar och dansa line-dance, men mamma, detta är RIKTIG amerikansk line-dance, inte den töntiga varianten du sysslar med. =D

Nej, nu väntar duschen. Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du vet inte vad du talar om, vi dansade riktig....

2009-07-15 @ 13:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback