RI och CT

Lite färg fick jag minsann idag av att bara sitta ute vid poolen.. Nu ska jag försöka få mig ett par timmars sömn, för tidigt imorgon åker vi upp till Rhode Island för att träffa morbror Will och hans fru Aliza. Sen på tisdag åker vi till Connecticut, och Lego's huvudkontor här i USA, då mamman har ett möte med dem. Och sen kommer vi även hem igen på tisdagskvällen.. Måste verkligen sova nu. Men ville endå bjuda på lite bilder från min och Jessie's utekväll med Kayla från Australien, och även från vår båttur igår..

God Natt
xoxoxox






Kommentarer
Postat av: Christer

Fina bilder (igen)!

2009-07-24 @ 20:26:34
Postat av: Jess

Satan vilken dag det var :):)

2010-02-07 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback