Saturday

Papprena blev utskrivna. Sedan hämtade jag Freddie och vi åkte downtown för att äta frukost. Därefter gick vi och köpte en födelsedagspresent till mamman ifrån mig. I samma affär hittade vi också MÄNGDER med saltlakrits, och jag tror dessutom att vi länsade hyllorna i den affären.
Därifrån gick vi ner till hamnen och satte oss med vår lakrits och dinglade med fötterna över vattnet. Inte långt därefter kom även Isabell och Lisa, och en stund efter det, även Moni.

Vi beslutade oss alla för att åka till den pool, som Isi's familj tillhör, och vi simmade, kastade en amerikansk fotboll och badade i bubbelpoolen. Hur mysigt som helst. Middagsdax i köpcentrat, där det blev kinesiskt, jag kommer troligtvis bli sjuk som en hund av den maten, men det är väl något man får ta, när man ger sig in på att äta mat som stått framme i gud-vet-hur-länge.. Tog mig även tag i att köpa en keps inför min resa till Grand Canyon, och jag köpte även två ringar, en svart och en vit, formade som blommor. Jag gillar dem starkt..

Tillbaka till bubbelpoolen igen efter det, för att spendera 15 minuter där innan de stängde innan det var dags att åka hem igen. Har varit en härlig dag med vännerna, och nu ska jag sova 6 timmar innan det är dags att gå upp igen.. Imorgon ska jag paddla kanot nerför Shenondoah River. Och innan dess ska jag plocka upp Lisa och en ny tjej, Tammy från Sydafrika.
Lång dag imorgon alltså.

Godnatt allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback