Sköldpaddor, Örnar, och Krabbor..

Så kanot-turen igår var väldigt trevlig, var dock hur trött som helst då jag gått upp vid sex-tiden på morgonen. Morgonen blev stressig, då jag var tvungen att göra i ordning min lunch, packa min väska och tanka innan jag skulle hämta Lisa klockan sju. Men då jag skulle hoppa i bilen, så inser jag att jag glömt mobilen i bilen över natten och den är totalt död.. 
Så tankningen får vänta, och jag laddar mobilen samtidigt som jag ringer till värdpappan till Tammy, som jag skulle plocka upp. Vi kom fram till ett nytt ställe, som jag skulle plocka upp henne vid.

Då jag plockat upp Lisa och Tammy och tankat, så begav vi oss till västra Virginia, och till Shenandoah River, där vi skulle paddla 7 miles(~12 km). Jag och Lisa satte oss i en kanot, startade som några av de sista, men paddlade på, och kom fram som tredje kanot, när vi passerade alla andra, så fick vi se några sydamerikaner som hade det svårt, då det var första gången de paddlade kanot, några tjejer satt bak och fram i kanoten, några satt fast vid strandkanten osv.

Under vår tur nerför floden så fick vi se diverse vilddjur såsom; sköldpaddor hägrar och en stooooor örn flyga förbi. Det var rätt coolt att se.

Då allt var klart, tog vi med Tammy downtown Annapolis, där vi mötte Freddie och åt krabbor, eftersom Maryland är känt för att vara "a crabby state". hehe.. Efter det blev det sightseeing och en snabb, snabb, snabb tur till köpcentrat, men då de redan hade stängt alla butiker, så vi fick call it for the night..

 
Lisa jobbade hårt i fronten..
  
Medan jag slappade och kollade in vildlivet..

Fler bilder kommer, när jag orkat minimera dem till en mindre storlek.. Det gåt så mycket snabbare att ladda upp dem då.. Nu tar det eeeeeevigheteeeeeer..


Kommentarer
Postat av: Christer

Fina bilder. Tack!

2009-07-14 @ 08:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback