Skulle egentligen blivit publicerat imorgon, 1 Augusti..


Nu börjar det faktiskt kännas..

Lördagen den 1 Augusti, är den dagen jag har varit här i 8 månader. Anledningen till att jag skriver detta inlägg idag, är att jag under helgen kommer att vara i New York State och Niagarafallen. Väl där kommer jag även träffa alla mina älskade. Jag är sååååå exalterad. Bilen är packad och jag är redo, nu ska jag hämta upp Moni och Lisa för att handla lite grejer till resan, och sen ska vi hämta upp Freddie som jobbar. Förväntad ankomst till Niagarafallen, 04:00 Awesome!!!

Ni alla där hemma får vänta på uppdatering till på söndag kväll, min tid.. Hoppas ni alla får en lika bra helg som jag förhoppningsvis kommer få!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback