när ska jag lära mig?

Åh, jag lovade mig själv att inte shoppa något mera, då jag måste spara till min semester. Det löftet bröt jag, då jag och Jessica gick in på Forever21. Hittade en topp som bara var underbar..
Sen nu på kvällen så gick vi ut, och på mig hade jag mina nya jeans, mina nya skor, och mitt nya linne. Dumt av mig dock att ta på mig så höga skor utan att gå in dem först, så nu ligger jag i sängen med öppna blåsor på fötterna, när ska jag lära mig? Vi båda gick ut med Kayla och en annan vän till Jessica, Amrita från England, som kom hit i onsdags. Med dem fanns det även ett stort gäng från deras camp där de jobbar i sommar. Mamman skulle också följt med oss. Men då hon är i Pennsylvania, och jobbar väldigt många timmar, så kände hon att det var för mycket att köra hem, för att sen åka tillbaka imorgon bitti..

Nepp, nu ska jag sova sött, ska imorgon ut och äta frukost med Jessica och alla de andra från ikväll..

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback